شجاعیان در انتظار تایید نکونام علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک دبیر: این‌طور نیست که بگویند بفرمایید حسن‌آقا مدال طلا! احسان حدادی؛ رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس معاون حقوقی سابق پرسپولیس: الحاقیه قرارداد را نوشتیم تا بیرانوند گچ دستش را باز کند! تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴ | نبرد همسایه‌های نه چندان مدعی! هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرسپولیس برای مغانلو استعلام می‌گیرد| مهاجم سه کارته؟

  • کد خبر: ۷۵۷۳۱
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
پرسپولیس برای مغانلو استعلام می‌گیرد| مهاجم سه کارته؟
باشگاه پرسپولیس برای بازی با پیکان درباره مهاجم خود استعلام می‌گیرد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، باشگاه پرسپولیس بخاطر وضعیت شهریار مغانلو و برای محکم کاری از سازمان لیگ استعلام می گیرد.

مغانلو سه کارته است اما کارت زرد او مقابل مس برگردانده شد و باید دید داور در گزارش خود چه ثبت کرده است.

مغانلو بازیکن پیکان بوده و برای این بازی انگیزه های زیادی دارد‌.با توجه به اتفاقات دیدار با پیکان احتمال فیکس بودن عالیشاه به جای پهلوان زیاد است و باید دید عبدی که در دو بازی اخیر ۴گل زده و یک پاس گل داده به جای آل کثیر فیکس خواهد بود یا گل محمدی بار دیگر از انگیزه گلزنی این جوان به عنوان تعویضی بهره خواهد برد.

در خط دفاع هم احتمال فیکس بازی کردن سیدجلال حسینی وجود دارد.گل محمدی در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با تراکتور از سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و مدافعی باتجربه تمجید کرده و او را الگویی برای فوتبالیست هایی دانسته که می خواهند سری میان سرها دراورده و پیشرفت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->